هیچ رابطه‌ای بین برجام و امور دفاعی کشورمان وجود ندارد/ تقویت بنیه دفاعی مورد وثوق آحاد ملت و مسئولی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

هیچ رابطه ای بین برجام و امور دفاعی کشورمان وجود ندارد/ تقویت بنیه دفاعی مورد وثوق آحاد ملت و مسئولین است

 
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: هیچ رابطه‌ای بین برجام و امور دفاعی کشورمان وجود ندارد و اصولا مسأله دفاع، در مذاکرات هسته‌ای جایی نداشته است.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «سید مسعود جزایری» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح پیرامون آخرین وضعیت سیستم‌های دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نیروهای مسلح در چارچوب تدابیر و دکترین‌های تعریف شده، با بهره گیری از توان داخلی، برنامه‌های دفاعی و ارتقاء امنیت برای کشور عزیزمان را به پیش می‌برند و در شرایط امروز، وضعمان از همیشه بهتر است.

وی گفت: در حالی که حکومت‌های شرور، جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید قرار می‌دهند، ما چاره‌ای جز تقویت بنیه دفاعی خود نداریم و این امر هم مورد وثوق آحاد ملت و مسئولین است.

سردار جزایری افزود: البته ممکن است فرد یا افرادی هم باشند که از روی جهل به موضوع و یا هر مسأله دیگری موافق تقویت بنیه دفاعی کشور از جمله ارتقاء سیستم‌های موشکی نباشند که حساب آنها از ملت جدا است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان تأکید کرد: هیچ رابطه‌ای بین برجام و امور دفاعی کشورمان وجود ندارد و اصولا مسأله دفاع، در مذاکرات هسته‌ای جایی نداشته است و مسئولین کشور و اعضاء تیم مذاکره کننده به این مسئله توجه داشته و به طرف‌های مقابل در 1+5 نیز تفهیم شده بود.

انتهای پیا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا